TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoAir

TransInfo

Przyjechały gorzowskie "piętnastki". Ze Starachowic
- Opublikowano: 15.12.2017 10:00:18 11 komentarzy
4 nowe lwy w Gorzowie; fot. UM Gorzów

Firma MZK Gorzów Wlkp. pochwaliła się swoimi najnowszymi autobusami - czterema niskopodłogowymi autobusami MAN Lion's City L. To jedyne nowe "piętnastki" - obok 2 egzemplarzy Urbino 15 dla KOMBUS Kórnik - zakupione w tym roku w Polsce.

Wczoraj cztery nowe "lwy" MZK pojawią się na ulicach miasta. Z dumą mówi o nich zarówno prezydent Jacek Wójcicki, jak i prezes MZK w Gorzowie, Roman Maksymiak. -"To kolejny krok w stronę bezpiecznej komfortowej i przyjaznej środowisku komunikacji miejskiej – podsumowali obaj nowy nabytek.

Odebrane pojazdy zakupione zostały w ramach projektu "System zrównoważonego transportu miejskiego w Gorzowie Wlkp. - tabor autobusowy", który dofinansowany został w ramach lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego. Przedmiotem projektu jest zapewnienie mieszkańcom MOF Gorzowa Wlkp. nowoczesnego, funkcjonalnego oraz dostępnego taboru komunikacji publicznej w drodze zakupu 10 szt. klimatyzowanych autobusów niskopodłogowych, w tym:

  • 6 autobusów o długości 12 metrów z napędem hybrydowym

  • 4 autobusów o długości 15 metrów z napędem konwencjonalnym.

O przetargu na nie pisaliśmy w InfoBusie TUTAJ  Wszystkie zamówione autobusy marki MAN wyposażone są w udogodnienia dla osób niepełnosprawnych oraz spełniają wymagania normy Euro 6. Hybrydy przyjadą z fabryki MAN w Starachowicach przed końcem roku, a dokładniej 28 grudnia.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
MAN
MZK Gorzów Wlkp.
MEGA
Lubuskie
  • albert – 15.12.2017

    Dlaczego MAN tak mało startuje w przetargach np Kraków?

  • dth – 15.12.2017

    Bo Kraków woli gwiazdę i przetargi ustawia albo pod gwiazdę albo pod solarisa.

  • brawo Jamnik – 15.12.2017

    @albert: tylko Solar!!!!

  • Kacper – 15.12.2017

    Tylko solar

  • boczek – 15.12.2017

    ....Taka 15-ka z leżącym silnikiem ma sens. W ogóle uważam, że leżące silniki są lepszym rozwiązaniem. W solarisie wkładają silniki pionowe i wg. mnie z użytkowego punktu widzenia jest to trochę bez sensu (...) Ale to jest tylko i wyłącznie moje zdanie. PS; Widziałem MAZ'a który miał silnik pionowy zupełnie ...przy środkowych drzwiach i uważam to za "mistrzostwo świata". Gdzie jeszcze można umieścić silnik ?

  • wojtek1611 – 16.12.2017

    @boczek Przecież silnik w członie A to nic nowego. Pierwsze hybrydy Solarisa też tak miały.

  • diesel – 16.12.2017

    @Boczek - można jeszcze z przodu, przed pierwszą osią. Ursus tak niedługo zrobi w galaktycznym RTO

  • Strażak sam – 16.12.2017

    @boczek specem to ja nie jestem ale preferuje silniki stojace od leżących prostą acz bardzo istotna sprawa przy silnikach stojących jest znacznie więcej miejsca łatwiejszy dostęp do wszystkiego dla Zaplecza technicznego dwa to mniejsze przegrzania więc mniejsza szansa na pożar

  • 12-15-18 – 18.12.2017

    15-metrowce są bez sensu - są mniej zwrotne niż 18 metrowe przeguby.

  • mechanik – 18.12.2017

    @albertPo prostu ... w krakowie to kwestia smarowania.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....