TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoAir

TransInfo

Br?drene Aa buduje e-prom
PROMYSKAT.PL InfoShip.pl - Opublikowano: 10.12.2015 16:27:23
Br?drene Aa buduje e-prom

Jak informuje portal PromySkat.pl - w norweskiej stoczni Br?drene Aa trwa budowa ultranowoczesnego promu, który będzie poruszał się dzięki wykorzystaniu energii elektrycznej. Szczególne wrażenie robi jego design. Jednostka ma trafić do eksploatacji już w 2016 r.

Prom, który otrzymał nazwę Seasight, będzie miał 40 metrów długości i 15 metrów szerokości. Będzie mógł zabrać na pokład 400 pasażerów. Zastosowana zostanie w nim technologia hybrydowa. Prom będzie pływał dzięki wykorzystaniu w nim baterii, ale w razie konieczności będzie też możliwe użycie napędu diesla. Seasight będzie rozwijał prędkość 10 węzłów, czyli ok. 18 kilometrów na godzinę.

Prom zostanie wyposażony w rozwiązania, które zostaną dostarczone przez firmę ABB. Chodzi tu m.in. o system DC Grid, który służy do kontroli przepływu energii pomiędzy silnikiem diesla, śmigłem a stacją ładowania. DC Grid pozwala na przechowywanie energii, a także na jej przesyłanie do baterii podczas ładowania. Jednostka będzie poddawana ładowaniu podczas każdego postoju pomiędzy kolejnymi rejsami.

Statek będzie przewoził pasażerów pomiędzy Fl?m a Gudvangen (32 kilometry), wzdłuż znajdującego się na liście światowego dziedzictwa UNESCO fiordu N?r?yfjord na zachodnim wybrzeżu Norwegii. Dzięki zastosowaniu baterii pasażerowie będą mogli rozkoszować się niezwykłymi krajobrazami w kompletnej ciszy.


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
prom
Norwegia
stocznia

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....