TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoAir

TransInfo

Debata o żegludze na Dolnej Wiśle
InfoShip.pl - Opublikowano: 12.09.2016 09:09:48 1 komentarz
Debata o żegludze na Dolnej Wiśle

O szansach i zagrożeniach związanych z budową kaskady Dolnej Wisły rozmawiali uczestnicy czwartkowej (8 września) konferencji naukowo-samorządowej dotyczącej śródlądowych dróg wodnych w Polsce. Spotkanie organizowane w formie warsztatów terenowych odbyło się podczas rejsu statkiem z Grudziądza do ujścia Wisły. Organizatorami konferencji byli Urząd Marszałkowski oraz Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

? Samorząd województwa kujawsko-pomorskiego wspólnie z partnerami od lat aktywnie uczestniczy w krajowych i regionalnych działaniach dotyczących wykorzystania potencjału gospodarczego polskich rzek. Chcemy zacieśnić współpracę i wspólnie lobbować, by rozwiązania służące zagospodarowaniu naszego odcinka Wisły zostały ostatecznie przyjęte i wdrożone ? mówi marszałek Piotr Całbecki.

Organizowane od 2007 roku naukowo-samorządowe konferencje dotyczące tematyki wodnej na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń środowisk zainteresowanych gospodarczym wykorzystaniem rzek: naukowców, samorządowców, przedsiębiorców, ekologów oraz instytucji administracji rządowej. Od kilku lat spotkanie ma formę warsztatów organizowanych w trakcie rejsów na Wiśle.

Idea tegorocznego spotkania to pokazanie aktualnego stanu Wisły na odcinku między Grudziądzem a ujściem oraz wskazanie celowości budowy kaskady Dolnej Wisły zapewniającej drożną drogę wodną, zabezpieczenie przed powodzią oraz wykorzystującą potencjał hydroenergetyczny rzeki. Podczas konferencji była mowa o aktualnych planach, koncepcjach i stanie procedowania w sprawie zagospodarowania odcinka Dolnej Wisły. Uczestnicy rozmawiali o konsekwencjach i potencjałach związanych z planami inwestycyjnymi dotyczącymi tej części rzeki, w tym o możliwościach zwiększenia mobilności towarów z wykorzystaniem transportu śródlądowego i morskiego.

Podczas spotkania swoje referaty wygłosili:

  • ?Studium wykonalności dla dolnej Wisły oraz aktualne działania na rzecz przyjęcia przez Polskę Konwencji AGN ? ? Przemysław Daca, Dyrektor Departamentu Żeglugi Śródlądowej, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej,

  • ?Plany Ministerstwa Środowiska w sprawie budowy Kaskady dolnej Wisły? ? Mateusz Balcerowicz, Dyrektor Departamentu Zasobów Wodnych, Ministerstwo Środowiska,

  • ?Aktualny stan procedowania krajowych dokumentów strategicznych w gospodarowaniu wodami i informacja na temat zawartej w nich inwestycji dotyczącej budowy stopnia wodnego poniżej Włocławka? ? Robert Kęsy, Zastępca Prezesa Krajowego Zarządu Gospodarki Wodnej,

  • ?Społeczno-ekonomiczne efekty kompleksowego zagospodarowania dolnej Wisły? ? prof. dr hab. Krystyna Wojewódzka-Król, Uniwersytet Gdański,


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
RZGW Gdańsk
Wisła
konferencja
  • hydro – 13.09.2016

    Rej pokazał, że głębokości na Wiśle aktualnie "nie nadają się" do żeglugi (wina także niskich stanów). Poprawa stanu żeglugi ale też i w konsekwencji innych aspektów (przeciwdziałanie skutkom zmiany klimatu -susza, bezpieczeństwo powodziowe - w szczególności umożliwienie prowadzenia akcji lodołamania) byłoby jak najbardziej "mile widziane". Dbanie o rzekę to nie tylko same przecież aspekty środowiskowo-przyrodnicze ale i gospodarcze.

Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....