TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoAir

TransInfo

Elektryczne tramwaje wodne dla Arrivy [FILM]
InfoShip.pl - Opublikowano: 12.07.2018 18:00:41
Elektryczne tramwaje wodne dla Arrivy [FILM]

Grupa Damen Shipyards Group podpisała umowę ze spółką transportu publicznego Arriva Danmark na pięć w pełni elektrycznych promów typu Damen Ferry 2306 E3.

Arriva będzie obsługiwać promy dla swojego klienta, duńskiej agencji transportu publicznego MOVIA, w stolicy kraju, Kopenhadze.

Szykując się do przetargu Arrivy, Damen przeprowadził szeroko zakrojone badania nad najlepszym możliwym rozwiązaniem. Kluczową cechą była ekologia. W tym celu Damen rozważał biodiesel, hybrydę i pełny napęd elektryczny. Okazało się, że w ciągu dwunastu lat obowiązywania umowy elektryczne rozwiązanie będzie najbardziej "zielone" i opłacalne finansowo.

Kolejnym istotnym wymogiem było to, aby nowe jednostki mogły dostosować się do istniejących ram - w tym wykorzystania aktualnych rozkładów jazdy i infrastruktury portowej, a także zdolności do przewozu co najmniej 60 pasażerów na raz. Aby to osiągnąć, Damen opracował projekt Damen Ferry 2306 E3 o pojemności 80 pasażerów, dostosowany tak, aby statki mogły zacumować - w pierwszej kolejności - w istniejących pomostach.

Kolejny krok to montaż - na każdym końcu trasy - szybkich punktów ładowania. Damen zastosuje tutaj rozwiązania sprawdzone już w transporcie lądowym. Ładowanie, które odbywać się podczas każdego rejsu, potrwa zaledwie siedem minut. To bardzo ważne w przypadku statków, które będą pływać po 16 godzin dziennie.

Cichy komfort

Komfort pasażerów na pokładzie był również ważnym czynnikiem w przetargu Arrivy. Promy bez silników diesla oferują bardzo niski poziom hałasu i wibracji. Dzięki temu strefa pasażerska może mieć bardzo duże okna, a dach jest również przeszklony. Sterówka została podniesiona do najwyższej możliwej pozycji, aby zapewnić sternikowi optymalny punkt widzenia.

Dyrektor firmy Arriva Denmark Torben Hansen podkreśla, że statki zaoferowane przez grupę Damen idealnie wpisują się w strategię miasta Kopenhaga, które dąży do wyeliminowania emisji z transportu publicznego.

-"Damen okazał się właściwym partnerem przy tym projekcie – mówi Torben Hansen. – Dzięki doświadczeniu w zakresie elektrycznych statków grupa Damen może wesprzeć nas w naszej misji zapewnienia Kopenhadze czystego, bezpiecznego, niezawodnego i ekonomicznego transportu – dodał.


Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
tramwaj wodny
Arriva
Dania
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...