TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoAir

TransInfo

Prom z napędem LNG z Gdańska
REMONTOWA InfoShip.pl - Opublikowano: 16.11.2015 15:15:15
Prom z napędem LNG z Gdańska

Polskie biuro projektowe REMONTOWA Marine Design & Consulting, mające bogate doświadczenie w projektowaniu jednostek pasażerskich, przygotowało nowatorski projekt uniwersalnego promu pasażersko-samochodowego z napędem LNG/MGO, przeznaczonego do obsługi krótkich połączeń. Konstrukcja promu łączy wysokie możliwości przewozowe wraz bezpieczeństwem i komfortem podróży. Statek jest przyjazny ekologicznie - został zaprojektowany zgodnie z ostatnio wdrożonymi normami ekologicznymi ograniczającymi emisje szkodliwych substancji do atmosfery.

Wygodne pomieszczenia pasażerskie, zapewniające wysoki komfort podróży i widoki panoramiczne znajdują się na trzech górnych pokładach. Znajdują się na nich m.in. kafeteria, pomieszczenia rodzinne i miejsca zabaw dla dzieci, bussines-lounge, salon gier, sklep, informacja turystyczna oraz komfortowe miejsca do siedzenia na pokładach zamkniętych i otwartych.

Dziób i rufa statku wyposażone zostały w rampy umożliwiające sprawny załadunek i wyładunek 127 samochodów osobowych przewożonych na pokładzie głównym i pokładzie podnoszonym lub 16 samochodów ciężarowych przewożonych na pokładzie głównym.

Napęd jednostki stanowią dwa silniki średnio-obrotowe o mocy 4000 kW każdy, napędzające - poprzez przekładnię - dwie śruby nastawne. Energia elektryczna wytwarzana jest przez dwie prądnice wałowe i dwa generatory o mocy 960 kW każdy. Silniki główne i generatory wykonane są w wersji ?dual-fuel?; na paliwo LNG i MGO.

Umieszczone na dziobie trzy stery strumieniowe umożliwiają precyzyjne manewrowanie w małych portach, w różnych warunkach pogodowych, przy sile wiatru dochodzącej do 50 węzłów. Komfort podróży w trudnych warunkach pogodowych poprawia chowany płetwowy stabilizator przechyłów.

Konstrukcja statku została zaprojektowana na 40 lat użytkowania, spełnia najnowsze normy bezpieczeństwa SOLAS, normy emisji szkodliwych substancji do atmosfery oraz przystosowana jest do eksploatacji w trudnych warunkach pogodowych do 9 stopni w skali Beuforta.

Dane techniczne jednostki:

Długość - 101,8 m

Szerokość - 17,0 m

Zanurzenie - 3,4 m

Nośność - 900 t

Liczba pasażerów - 1000

Liczba samochodów osobowych - 127

Liczba samochodów ciężarowych - 16

Prędkość - 16,5 w


WIĘCEJ
Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
Remontowa
prom
LNG
Zapraszamy do dyskusji także na naszym profilu ! W jednym miejscu wszystkie środki transportu publicznego!

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2019 Nasz portal działa w branży transportu publicznego od 2001 roku. Początkowo - tylko pod nazwą InfoBus.pl - obejmował tylko tematykę autobusową....