TransInfo

InfoBus

InfoRail

InfoTram

InfoBike

InfoAir

InfoShip

  • Start
  • rejestracja
Konto użytkownika
Aby korzystać z konta użytkownika musisz się najpierw zalogować.
Jeśli nie posiadasz jeszcze swojego konta - zarejestruj sie już teraz!

Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe














Minimum jedna opcja musi być wybrana
turystyczne


organizator, pośrednik
Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o przewoźniku
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Informacja dostępna dla wszystkich użytkowników systemu|







Dane szczegółowe













Kontakt dostępny dla wszystkich użytkowników systemu



Profile społecznościowe




Informacje o biurze podróży
Załącz dokumenty
Opis jak co działa

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane











Profile społecznościowe



Dodatkowe informacje o użytkowniku

Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


WYCZYŚĆ FORMULARZ
ZATWIERDŹ
Podstawowe dane


Zamawiam darmowy newsletter


Oświadczam iż zapoznałem się regulaminem serwisu


ZATWIERDŹ

Dziękujemy za rejestrację

Wiadomość z potwierdzeniem oraz szczegółami została wysłana na adres e-mail podany przy wypełnianiu zlecenia.


ZAREJESTRUJ SIĘ

InfoAir

TransInfo

Środa walczy o prom na Warcie. Do trzech razy sztuka?
InfoShip.pl - Opublikowano: 12.10.2018 15:00:45
Środa walczy o prom na Warcie . Do trzech razy sztuka?

Spółka Lider Usług Komunalno - Samorządowych w Środzie Wielkopolskiej ogłosiła kolejny przetarg na leasing operacyjny promu do przewozów na rzece Warcie.

To już trzecie podejście. Za pierwszym razem - nie było ofert. Za drugim - pojawiła się jedna oferta firmy Europejski Fundusz Leasingowy Spółka Akcyjna z Wrocławia, która chciała za dostawę promu gotowego do uruchomienia sumę 325.000,00 zł netto + czynsz inicjalny 10% + opłata końcowa w wysokości netto 25 %. Razem 389.057,47 zł netto. Oferent zobowiązywał się też do dostarczenia promu w ciągu 180 dni roboczych z gwarancją na okres 12 miesięcy.

Budżet LUKS-u na ten cel wynosi 307.500,00 zł brutto, co wyjaśnia dlaczego oferta EFL została odrzucona.

Teraz samorządowa spółka ponownie ogłosiła przetarg z datą składania ofert wyznaczaną na 12 października.

Zamiast promu ponton

Tymczasowo prom kursujący przez Wartę zastąpiono... pontonem. Przypomnijmy, że jeszcze niedawno z warciańskiej przeprawy promowej łączącej dwa brzegi Warty między Dębnem a Orzechowem każdego dnia korzystało dziesiątki ludzi, głównie mieszkańców małego Dębna. Tą drogą docierali do sklepu czy do zakładów pracy w Orzechowie. Prom mógł też zabrać na pokład trzy samochody. W połowie lipca kursy pływającego od prawie 50 lat promu wstrzymano ze względu na jego zły stan techniczny.

Jaki prom?

Przedmiot zamówienia obejmował wykonanie projektu promu przewozowego, wykonanie (produkcję) promu przewozowego, przygotowanie promu przewozowego gotowego do uruchomienia przeprawy promowej na rzece Warcie (przeprawa międzybrzegowa w miejscowości Dębno)

Ważne jest też dostosowanie elementów istniejącego urządzenia przeciągowego, górnolinowego w miejscu przeprawy promowej na rzece Warta (przeprawa międzybrzegowa w miejscowości Dębno) do sił określonych dla parametrów eksploatacyjnych nowego promu

Parametry warciańskiego promu:

a) Stan promu: rok produkcji nie starszy niż 2018, nowa konstrukcja kadłuba z nowymi urządzeniami komunikacyjnymi. Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania wyposażenia pokładowego pochodzącego ze statku likwidowanego (wyposażenie dostępne do obejrzenia i obmiaru w miejscu przeprawy promowej na rzece Warcie, km 330,6, przeprawa międzybrzegowa w m. Dębno) po przeprowadzeniu niezbędnych napraw - elementy urządzeń przeciągowych – wciągarki manewrowe, zblocza linowe, liny manewrowe - urządzenia kotwiczne – 2 szt., z kotwicami czteroramiennymi i ręcznymi wciągarkami zamontowanymi na żurawikach kotwicznych;

b) Typ i przeznaczenie: prom przewozowy na śródlądowych drogach wodnych, z urządzeniem przeciągowym typu górnolinowego;

c) Klasa i rejon pływania: prom przeznaczony dla pływania w 3 rejonie żeglugi;

d) Przepisy budowy: prom zaprojektowany i zbudowany zgodnie z wymogami dla statków nie podlegających wymogom dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 12 grudnia 2006r. ustanawiającej wymagania techniczne dla statków żeglugi śródlądowej i uchylającej dyrektywę Rady 82/714/EWG (2006/87/WE)

e) Podstawowe dane promu - Długość całkowita: 12,00 m ±5% - Długość konstrukcyjna: 16,00 m ±5% - Szerokość całkowita: 6,20 m ±5% - Szerokość konstrukcyjna: 5,30 m ±5% - Wysokość boczna: 0,80 m ±5% - Zanurzenie konstrukcyjne: 0,45 m - Zanurzenie w stanie pustym: 0,20 m - Wolna burta: 350 mm - Odstęp wręgów na całej długości statku: 500 mm ±5% - Całkowita masa: 16,70 t ±5% - Nośność promu: 10,00 t ±5%

f) Stateczność: prom winien spełniać ogólne wymagania stateczności zawarte w przepisach dla statków eksploatowanych w rejonie żeglugi 3;

g) Rozplanowanie promu: prom przewidziany jest do przewozu min. 12 pasażerów. Pasażerowie rozmieszczeni na pokładzie promu, na lewej burcie. Na prawej burcie znajduje się przestrzeń dla obsługi promu oddzielona barierką. Część ładunkowa dla pojazdów w liczbie min. 4 winna znajdować się w płaszczyźnie symetrii z przesunięciem na lewą burtę. Na lewej burcie rozmieszczone wciągarki manewrowe, urządzenie liny przeciągowej oraz pomieszczenie dla obsługi promu;

h) Ogólna charakterystyka kadłuba: kadłub prostopadłościenny, składający się z dwóch pływaków połączonych śrubowo w trzech punktach z dziobem i rufą o profilu saniowym. Konstrukcja kadłubów pływaków – stalowa, spawana. Poszycie dna kadłubów pływaków w części rufowej i dziobowej wzmocnione profilami stalowymi. Kadłub przedzielony trzema poprzecznymi grodziami wodoszczelnymi;

i) Podstawowe materiały budowlane: stal z gatunku S235J w postaci blach i kształtowników z atestem hutniczym;

j) Wyposażenie pokładowe: - Klapy wjazdowe: zamontowane na rufie i dziobie umożliwiające wprowadzenie na pokład promu pasażerów i pojazdów oraz zabezpieczające konstrukcję kadłuba przed uszkodzeniem przy dobijaniu do przyczółka brzegowego. Konstrukcja klap ułożyskowana sworzniami. Ręczny mechanizm opuszczania i podnoszenia klap pozwala na opuszczanie ich w zależności od pochylenia przyczółka i stanu wody




Spodobał Ci się ten artykuł? To polub nas na
Sprawdź też:
przetarg
prom
Warta
EFL
Dyskutuj pod tym artykułem bezpośrednio na !

Dodaj komentarz

Aby móc dodawać komentarze należy się zalogować
Portal TransInfo.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych komentarzy. Mechanizm komentowania służy merytorycznej dyskusji dotyczącej informacji oraz materiałów umieszczanych w Portalu TransInfo.pl. Pragnąc przestrzegać obowiązującego prawa oraz zachować merytoryczny charakter dyskusji informujemy, że komentarze pozamerytoryczne, obraźliwe, utrzymane w tonie lekceważącym osoby trzecie lub zawierające jednoznaczne oskarżenia wobec tych osób będą usuwane. InfoBus zastrzega również sobie prawo redakcji bądź skrótów pojawiających się na portalu opinii.

Twój planner podróży


Z:
DO:
DATA
ODJAZDU
CZAS
ODJAZDU

SZUKAJ
Newsletter

Firma "JMK analizy rynku transportowego" oferuje na bieżąco aktualizowaną informację przetargową w zakresie dostaw taboru szynowego, autobusowego oraz obsługi linii komunikacyjnych. Wykup dostęp on-line!
Aktualizowane co miesiąc raporty na temat liczby zarejestrowanych nowych oraz używanych autobusów w Polsce to kompendium wiedzy na temat tego segmentu gospodarki. Analizy zawierają m.in. szczegółowe...
Sprawdź nasz nowy cennik reklamowy na rok 2018 W 2018 skończymy 18 lat!.Nasz portal działa od 2001 roku. Początkowo pod nazwą InfoBus.pl, obejmując tylko tematykę autobusową. Jednak wraz ze wzrostem...